2009-09-04

Lovely

Sitter och chattar på msn med en kille som är 23... haja... 10 år yngre... Alltså när han skriver att han tycker att man är snygg då växer självförtroendet något fantastiskt...

Miss Understood säger:
jaha, när kommer du hit då?
Miss Understood säger:
jag skojar bara med dig hjärtat...
Miss Understood säger:
jag förväntar mig inte att du ska komma hit
Neo23årgammal skickat 2009-09-04 13:21:
oj såg inte att du skrev..
Neo23årgammal skickat 2009-09-04 13:22:
jo vore väl mysigt att hälsa på dig
Miss Understood säger:
jaha... fast jag skojade bara...
Neo23årgammal skickat 2009-09-04 13:24:
okej
Miss Understood säger:
ja... tycker att vi har ett underbart förhållande nu
Miss Understood säger:
då ska man ju inte förstöra det genom att träffas
Miss Understood säger:
jag tycker ju att du är helt underbar
Miss Understood säger:
och jag blir hur glad som helst när du är online
Neo23årgammal säger:
haha detsamma faktiskt
Neo23årgammal säger:
blir också glad när du är online
Neo23årgammal säger:
min hjärtfrekvens ökar
Miss Understood säger:
åh, sötnos... vad du är gullig


Fast i det här läget fick jag lite panik för jag klarar inte av att jonglera killar och jag vill inte att vi ska bli seriösa med varandra...
+ att han är 23
+ att han bor i en annan stad
+ att Hansl har sin flygbiljett och kommer hit om 2 veckor
+ att jag inte har kommit över Martin än...

Inga kommentarer: