2009-09-12

Att röka eller inte röka? Det är frågan.

Så det följde ett antal sms, fram och tillbaka. Jag försökte förklara att jag inte kände att jag hade rätt att begära att han skulle sluta röka. Och jag kände extrem ångest inför att Hansl skulle känna att han behövde välja mellan mig och cigaretter. Jag ville inte ens ge honom chansen att välja cigaretterna över mig.
Martin valde inte mig - varför skulle en kille som jag inte ens har träffat välja mig.

Raringen skrev: I love u so much it hurts me when u are so sad its not much to ask big kiss i love u cutie have a nice day

(han är inget fan av skiljetecken)

Nästa sms: Mm cutie i dont want to lose u for this! i do evrything to keep u with me : ) ur my baby my sweetie i love u ! I will not do that anymore, i promis. i just want to make love to u right now i want to kiss u so long untill ur are smiling

Då känns helt plötsligt allt bra igen
Lika bra som innan jag fick reda på att han rökte.

2 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Den där kvällen på nätdejtingsidan har verkligen kastat runt livet för dig :) När är det han kommer? Ser med spänning fram emot kärleksrapporterna! Kram kram

Miss Understood sa...

Jaa, allt är upp och ner nu, men det är härligt på ett sätt.