2009-09-15

Love


Vi redde ut allting igår och han sa: I'm sorry that I talked to you about that when I know you are emotional.
och jag bara älskar att han är känslig för sådant och ingen jäkla bulldozer och jag älskar att jag är så viktig för honom att han lider av att jag är ledsen.

Och idag ringde han, när jag var på väg till jobbet, bara snabbt för att säga godmorgon, medan han drack sitt morgonkaffe.

Jag verkligen kände hur alla samtal runt omkring avstannade och alla bara lyssnade till min stapplande engelska.

Vi avslutade samtalet snabbt, men jag skickade omedelbart ett sms där jag förklarade att han gör mig så fantastiskt glad när han ringer.

Han kommer snart, det är 3 dagar kvar...

3 kommentarer:

nattensbibliotek sa...

Ska ni inte prova Skype? Du vet gratis videotelefoni över nätet. Då kan ni prata ohejdat utan att tänka på telefonräkningar. Det är jätteenkelt. Gå in på skype.com och följ instruktionerna. Och så gör H likadant.

Miss Understood sa...

Det är faktiskt första gången det händer med en kille jag har varit intresserad av: Jag är mer tekniskt kunnig än vad han är.
Men jag ska fixa mick och hörlurar till honom när han kommer hit.

Fast problemet har aldrig varit när han ringer till mitt skype nummer hemifrån, utan han klagar på när han ringer mig från sin mobil och allra värst när han ringer min mobil från sin mobil...

pelletsmaskinen sa...

Följ @Nattensbibliote (ja, hon heter så, jag gissar att det sista t:et inte rymdes) på Twitter. Hon är trevlig. (Och lär dig att trycka på @missunderstoodx-knappen då och då! Så att du ser när någon pratar med dig :) ) Samt lägg till din blogg där (under webbsida på inställningar), du är ju ändå anonym. Du kommer att älska det där när du väl kommer igång.