2009-09-22

Hansls besök

Jag tror jag har gjort ungefär 7 eller 8 inlägg sedan Hansl var här, men på något sätt har det jag skrivit inte känts rätt. Så jag har varit tvungen att ta tillbaka dem.

Vi har tillbringat tid tillsammans och haft det riktigt mysigt. Vi har haft sex och vi har älskat. Och jag njuter av Hansls sätt att tänka. Han är så klok trots att han bara är 27.

Hmm det lät verkligen nedlåtande, men jag menar att de 27 åringar jag känner eller har känt är inte så färdiga med sina åsikter, utan det mesta handlar om att festa runt så mycket man kan.

Och jag fattar att han är verkligen galet förälskad i mig, men jag förstår inte varför eller hur det gick till.

Jag minns hur det var för 4 år sedan, med Martin och jag tänker att den här killen tävlar mot min själsfrände. Och jag och Martin var så otroligt synkroniserade från början att folk höjde på ögonbrynen när vi sa att vi bara träffats en månad. Vi var Bill och Bull... Helan och Halvan...

or so I thought... för mitt i all det perfekta synkroniserade dejtandet så hade han sex med minst en annan tjej. Och att bli bedragen på det sättet är inget jag strävar efter.

Hansl är 150 mil bort och jag tänker att jag tror aldrig att han skulle göra något sådant mot mig. För Hansl är mycket mer färdig med vad han vill ha än vad Martin är.

Hansl vill ha mig.

Inga kommentarer: