2009-09-25

Fast jag inte fattar varför

så vill Hansl vara med mig. Jag får en känsla av att jag kan göra eller säga vad som helst. Han skulle acceptera det, bara för att det kommer från mig.

Med det här menar jag inte att han är dum på något sätt - det är helt enkelt så, att han älskar mig fantastiskt mycket.

Och det är lite konstigt, tycker jag, att man kan fastna för en annan person på så kort tid. Jag har råkat ut för det förut, men den killen behandlade jag tyvärr riktigt illa.

Idag är vi vänner som hörs 2-3 ggr om året och när jag pratar med honom, så känner jag att han fortfarande älskar mig, men han skulle aldrig kunna bli kär i mig igen. Men det känns bra... Jag har honom på min lista.

Hansl väljer mig framför att röka. Och jag var så, så rädd när jag ställde ultimatumet. Jag var så rädd att jag bara skakade.

Rädd för att han inte ska anse att jag är värd den uppoffringen

Rädd att han ska svika mig på samma sätt som Martin gjorde.

Men Hansl pratar framtid istället. Han vill köpa ett hus i Sverige.
Han säger: If we're together next year. I want to buy a house in Sweden. Would you want to live there with me?
Jag: Yes, off course.

Inga kommentarer: