2009-09-23

Sex med Honom

När man i fyra år haft sex med någon som känner en så utan och innan, så känns det oerhört skrämmande att lämna ut sig till en annan man.
Att göra sig så sårbar.

Jag är bra på allt som leder fram till sexet.

men jag är så osäker på mig själv och min förmåga att tillfredsställa, eftersom jag är så van vid Martin

och inte alls lika flexibel,

som jag var förr,

när jag var sexuellt hyperaktiv

och vid vårt första samlag så visade jag Hansl hur han skulle få mig att komma
och han lärde sig fort för det var enda gången han behövde guidning...

jag vet inte hur många ggr vi haft sex under helgen, men det har hela tiden varit: I love to fuck you. Både från hans sida och min

och både Hansl och jag gillar dirty talk, men konversationen är som hämtad ur en porrfilm så det är tur att man inte funderar alltför mycket över hur det låter...
Hansl: You wanna fuck me?
Jag: Yeah, I want you so bad.
Hansl: I love the taste of your wet pussy
Jag: I want to feel your big cock deep inside me

men så söndags...så sa han: Do you wanna make love?
Och självklart svarade jag ja och jag tänkte: han sa "make love", han sa "make love"

Han drog med mig in i sovrummet. Vi plockade av oss kläderna på vägen



Jag klättrade upp i sängen och la mig ner, redo att ta emot honom
och han kröp upp och la sig ovanpå mig och fixerade mina ögon och stötte in i mig.
Jag njöt av hur han fyllde mig och han rörde sig så att jag förstod att tanken var att jag skulle komma.

Det var så hett att jag fick orgasm på mindre än 2 minuter.
Jag lutade huvudet bakåt och skrek: Oh God, oh God, oh God...(engelska alltså, inte God som i Gott, såvida man inte pratar tyska för då är Gott Gud, vilket var vad jag sa, fast på engelska)

och Hansl stönade avgrundsdjupt när han kände hur jag krampade runt honom

Han ökade takten och kysste mig, det var bara att hänga med och njuta så mycket som möjligt.
Hansl gav mig några hårda stötar och då kände jag att jag utan problem skulle kunna komma igen.
Så jag greppade han stjärt och han viskade hest:I love you...
Jag: Yeah?
Hansl: I love you
och han säger ju låf istället för love, men jag tycker det låter så sexigt och rart på samma gång

Han tog mig till en andra orgasm och det kändes som om jag svävade ut ur mig själv och min enda medvetna tanke var: skönt skönt skönt skönt skönt

Och helt plötsligt dök en tanke upp om att shit vad det är synd om grannarna som måste lyssna på det här. Jag viftade snabbt bort den och plockade tillbaka mitt medvetande till här och nu med Hansl.
Stöt på stöt - det var bara att njuta.
Han la sig ner och sa: Come here darling.
Och det var min tur att tillfredsställa honom.
Hansl: Do you like to taste yourself of my cock?
Jag: Yeah, I love it.
Och jag sög och smekte honom till orgasm.

Efteråt låg vi och småhånglade och viskade små kärleksord till varandra. Och det finns inget bättre än att krypa nära och vila huvudet på hans bröst.
Han har hår på bröstet, en mjuk matta.

2 kommentarer:

pelletsmaskinen sa...

Nu - först nu - förstår jag varför du har den där varningssidan innan man får komma in och läsa :) /P

Miss Understood sa...

Det är inte riktigt meningen att det här ska vara en sexblogg.
men det är bra att älska med Hansl och jag vill betona det. ;)