2009-09-09

Jag är genomskinlig

och genomskådad.

Hansl frågade ikväll om jag verkligen smeker mig själv när vi har telefonsex. Jag: Eh, sure and I am really hot for you.
men jag sa också att jag vill "spara mig" tills vi ses, men att det inte gör något att han tillfredsställer sig. Att jag tycker om det... tanken på att jag gör honom så upphetsad.

Sedan frågade han om mitt senaste förhållande och jag undrar hur jag ska förklara att Martin har varit som en besatthet i mitt liv. Hur vi gjort slut i ett halvårs tid och att jag fortfarande har känslor för honom. Men jag sa som det var... eller åtminstone något som låg nära sanningen.
Jag sa att vi hade ett utdraget uppbrott och att jag inte vill tillbaka till det förhållandet och att jag vill gå vidare... och jag sa att jag vill gå vidare med Hansl...

fast det VET jag ju inte. Jag har ju inte ens träffat Hansl än...

men jag skulle verkligen vilja gå vidare med Hansl

" Det som håller mig tillbaka är inte rädsla, det som driver mig framåt är inte du, detta är viktigt"

Och jag fascineras av att han verkligen gick rakt på 2 ömmande punkter. Killen sitter och är inkännande - 150 mil bort.

Inga kommentarer: