2009-09-17

en annan typ av oro

Hansl säger att han är orolig för att jag ska såra honom. Han har så mycket känslor för mig och han är rädd att jag inte ska tycka att han är tillräckligt bra eller tillräckligt fin... eller att han inte kommer kunna tillfredsställa mig, så att jag blir besviken på honom.

Och jag kan inte låta bli att tycka jättesynd om honom. Vad har han varit med om?

Så jag frågar

Hans svar är lite undvikande: In the past girls have been really mean to me.

Jag känner att jag inte vill fråga ut honom om exakt vad de har sagt. För jag vill ha ett öppet sinne, när vi ses.

Men sedan... om allt känns så bra som jag tror och hoppas att det kommer att göra. Då kan jag fråga exakt vad de har sagt och jag kan dementera och säga att de har fel och berätta för honom hur underbar han är.

nu är det bara en dag kvar... han kommer imorgon...

Inga kommentarer: