2009-09-16

Oro...

Jag är hemskt orolig för att Martin av någon anledning ska få för sig att dyka upp hemma hos mig i helgen.

Han är inte direkt stabil i sin bipolaritet och om han är i en uppåtvåg kanske han får för sig att han är så jävla bra att han kan vinna tillbaka mig.

Så jag bestämde mig för att berätta om Martin för Hansl. Jag berättade inte särskilt ingående, men jag berättade att jag lät honom välja mellan mig och alkoholen.

Jag sa att det tog oss ett halvår att avsluta förhållandet och att jag tror att Martin fortfarande har känslor för mig.

Jag sa också att jag inte vill vara med Martin. För det vill jag inte...

2 dagar kvar...

3 kommentarer:

pelletsmaskinen sa...

Har just insett hur mycket jag gillar din tagline. "En blogg i mängden". Verkligen! Hoho. Hur många jobbar till exempel med cliffhangers, som här?

Miss Understood sa...

Det där tog jag som en komplimang... Tack!
:o)

pelletsmaskinen sa...

Det var det! Jag vet faktiskt ingen annan blogg som den här. Ser fram emot att få höra om helgen framåt måndag. /P