2010-02-12

Träffa Martin

Jag ska träffa Martin idag. Han ska få min ena katt. Det finns många skäl till varför han ska få honom, men ett av de viktigare är att jag upplever att han stressar ner när han har katten hos sig.

Jag märkte det ganska tidigt när vi var tillsammans. Martin låg kvar i sängen och hade morgonmys med katten. Så när han blev sämre föreslog jag att han skulle ta hem katten till sig, vilket han också gjorde.

Hur som helst har jag lovat honom att han skulle få tillbaka kissen när han kom hem från behandlingshemmet och nu är han hemma.

Jag berättade för Hansl att jag skulle träffa Martin idag och han var inte alls nöjd. Han försökte manipulera mig till att säga att jag har känslor för Martin.
Men jag vet inte om Hansl förstår vad det innebär för mig att jag älskar honom.
Jag är inte tillgänglig känslomässigt för någon annan.

För "jättelänge" sedan älskade jag Martin, som jag aldrig älskat förr. Vi var som 2 pusselbitar.
Men det finns inte kvar ett spår av det nu. Jag tycker oändligt synd om Martin. Jag känner mig äcklad när han berättar sina tvetydiga sexhistorier.

Attraktionen är borta.

Så nej Hansl, att träffa Martin kommer inte att väcka gamla känslor till liv.


Jag kommer att sakna min lilla bebis

Inga kommentarer: