2010-02-26

Onanidrottningen rapporterar

Det är för fan ett helvete att ha ett distansförhållande.

Hansl har en helt annan inställning till det här med telefonsex än vad jag har. Jag märker att om jag säger att jag vill suga hans kuk så föreställer han sig att jag gör det i det ögonblicket. Han har jättelätt att leva sig in i det vi pratar om.
Jag blir inte lika upphetsad av att höra...
Jag tänder mer på att se...

han har skickat en gigantisk bild på sin kuk och den älskar jag att titta på, föreställer mig att jag smeker, smakar och blir hårt penetrerad...

Så 26 dagar i månaden är jag utlämnad till fingrar, vibrator, dildo och en bild.
Sedan har jag fyra dagar av ohämmat sex, då vi tar igen en månads frånvaro.

Man blir öm som fan...

men knullar ändå, för man vill ha allt den andra har att ge.

Inga kommentarer: