2010-02-05

"Back in the day"

Känns som en evighet sedan. Jag minns inte riktigt hur jag lärde känna honom. Vi hade aldrig träffats och vi skulle träffas över lunch.

Jag jobbade i Liljeholmen och vi åt lunch på en krog i närheten, där det nuförtiden ligger ett stort shoppingcenter. Jag minns inte vad han hette eller hur han såg ut, men jag kommer ihåg det här:
Vi gick på en promenad upp på Nybohov och i skogen där, smekte och slickade han mig till orgasm.

och vad som var så revolutionerande för mig var att han gjorde det så lätt.

En människa jag aldrig träffat förut.

Han förklarade att han masserade min G-punkt, han förklarade hur han gjorde och hur han kände vart den var.

Jag förstod att han var väldigt insatt i hur man tillfredsställer kvinnor.

Sedan var det min tur att tillfredsställa honom, men då sa jag att jag behövde gå tillbaka till jobbet.

Han: du skämtar!

Jag: Nej, jag har varit borta alldeles för länge. *titta på klockan*
Anywho så var utsikten fantastisk

2 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

En hunka för hans telefonnummer ;)

Miss Understood sa...

Haha, jag sparade ju inte det...