2010-02-26

Om det där med telefonsex

För en massa år sedan hade jag en internetkärlek från Skottland. Vi pratade mycket till och från och efter ett halvårs telefonpratande kom vi på att vi skulle ha telefonsex.
Så vi bokade en dejt och jag duschade och satte på mig sexiga underkläder för att komma i stämning.

och så ringde han...

och vi pratade lite som vanligt...

Och så skulle vi börja...
Minns inte vad han sa, säkerligen något erotiskt och sexigt.

Och jag började gapskratta.

Han suckade...

och jag sa: I'm sorry, I'm sorry - lets try again.

Och han gjorde ett nytt tappert försök, sa något om att han var hård, något om hans boxershorts.

Och jag började gapskratta, igen.

Jag kunde inte hjälpa det... jag var generad och obekväm med att prata med honom på det sättet.

Så vi gav upp... Försökte aldrig mer.

Inga kommentarer: