2010-01-07

Bokat och klart

Hansls biljett hit är bokad. Han kommer den 21:a...

I diskussion för länge sedan:
Hansl: I love the way Sweden smells.
Jag: You can't smell a country.
Hansl: Every country has a different smell.
Jag: I can't feel a difference between the smell of Holland, Germany and Sweden.
Hansl: I do.

När vi sedan var där, jag och min dotter, så passerade vi en sulfat-fabrik.
Jag: Now I understand what you mean with smelling a country.
Hansl: Fuck you.
Sedan stannade vi vid en McDonald's för att äta mat och där var det nygödslat så det luktade kobajs.
Jag: Oh, so THIS is what you mean that you can smell a country, because I can really smell this.
Hansl: Yeah, whatever.

Så igår när vi pratade om att han ska komma hit:
Hansl: Does Sweden miss me.
Jag: Yes, Sweden really wants you to come here and smell it.
Hansl: Oh, you are so ridiculous

Inga kommentarer: