2010-01-10

El Gigante

Jag tror jag har världens största rumpa... Alltså den är enorm.

Jag döljer den gärna med långa tröjor/tunikor.

När jag var hemma hos Hansl första gången köpte jag ett par jeans, så när jag skulle visa upp dem för honom, säger han, till min stora fasa: Turn around.

Och jag blev helt kallsvettig och låtsades att jag inte hörde honom. *la la la la*

Hansl: I want to see them from behind.

Och jag vänder mig om, med tanken att han får en snabbtitt. Men blir avbruten i tankegången av en ASS-SLAP och ett: Mmm, nice!

Hansl älskar den och han pratar om den hela tiden.

Jag klarar inte av att höra det. Jag blir hur generad som helst, alldeles varm och tungan bara knyter sig i munnen på mig.

Hansl: I love your big ass. It's soooo sexy.

Och vad svarar man på det? Jag säger: I love your ass too
Och det må vara sant, men det låter inte riktigt rätt när man säger det till en kille...

Inga kommentarer: