2010-01-24

Little Brittain och blodig biff

Jag pratade med Sara idag...
Sara: Vad har ni gemensamt?
Jag: ...

och jag kunde inte komma på en enda grej...

Jag: Eeh, sex...

Jag fortsatte fundera och jag kunde inte komma på
någonting

Jag bytte ämne till Martin, för helt plötsligt kunde jag inte komma på vad i hela friden vi hade gemensamt heller.

Jag: Måste man ha något gemensamt då?

Jag fattar inte ens varför jag frågar. Jag vet ju svaret.

Sara: Men du och Martin hade ju det där programmet gemensamt.
Jag: Stargate Atlantis! Just det.

Men det var fortfarande helt blankt i huvudet för vad jag och Hansl har gemensamt

sedan... när jag och Sara redan lagt på... kom jag på det...

"Little Brittain" är vi båda helt tokiga i, brittisk humor överhuvudtaget.

och i skrivande stund kom jag på att vi båda vill ha våra biffar blodiga. *tadaaaa*

Ge mig ett par dagar, så ska jag nog kunna prestera en liten lista.

2 kommentarer:

pelletsmaskinen sa...

Still waiting! :) /P

Miss Understood sa...

okej...
1. Vi gillar att spela poker. (extra plus för att han inte har något emot att jag har "svenska regler")
2. Vi har avslappnad klädstil.
3. Vi har samma politiska åsikter.
4. Han gillar stora rumpor, jag HAR en stor rumpa.

Mäktigare allianser har byggts på svagare grunder än så.