2010-01-01

2009 - andra halvåret

Sedan träffade jag Hansl. Jag försökte få ihop det här med att vara med någon annan än Martin.

Det var så himla svårt...

Jag har jättelätt för den första biten i ett förhållande. Flirtandet, de initiala konversationerna där man lär känna varandra. Jag har gjort det så många gånger, okej att jag då inte gjort det på flera år, men det satt i ryggmärgen.
Men det är ju när man träffas som allt ska stämma, nu var jag på kanske tre eller fyra dejter innan jag träffade Hansl.

Och det var ett fantastiskt stort steg att ha sex med någon annan och jag minns hur jag gick in i mitt sovrum när han var hos mig och tittade på honom när han sov och tänkte:
Hur hamnade DU här?

Och under sista delen av 2009 har vi lärt känna varandra mer och mer
och vi växer ihop....till en enhet,
må så vara att vi bor över hundra mil ifrån varandra - tanken är att det ska ändras under 2010.

Jag trodde inte att jag skulle komma över min kärlek till Martin, men Hansl har gjort det lätt för mig.

Jag älskar Hansl.

Inga kommentarer: