2010-06-21

Och så blev vi ovänner

åh vad det blev fel...

Vi hade varit iväg till Tyskland över dagen och på vägen hem, fick Hansl sms.
LÄSTE han sms'et medan han körde. Jag kanske inte ens behöver tillägga att vi höll "Autobahn-fart".
Jag sa till honom att jag inte vill att han läser sms när han kör. Jag sa att ingenting kan vara så viktigt.
När vi närmade oss hemmet plingade det till i Hansls ficka igen och han plockade upp telefonen och började läsa.

Och då tände jag till ordentligt: When I'm not in the car I don't give a fuck what you're doing, but I told you that I don't want you to sms while you're driving. Could you at least show me that much respect?

Hansl: I'm sorry. I forgot.
(samt vid det laget hade lite av min "vem fan skriver han till"-svartsjuka vaknat)

När jag skulle gå ur bilen svängde bildörren upp och gjorde ett snyggt märke på grannens bil. Hansl blev inte glad.

När vi kom in visade det sig att tuben med glidmedel låg framme och Hansls pappa hade varit hemma hos honom och hämtat skrivaren. Hansl blev ytterligare irriterad.

Så om man nu kan tänka sig att stämningen gick att skära med kniv, så skulle vi ovanpå detta hem till hans föräldrar och äta middag.
OCH I detta skede upptäckte jag att jag har fått mens.
Så jag fick lite förklaring till mitt humör, men jag ville inte att Hansl skulle avfärda min åsikt om att han sms'ar när han kör, som pms. Så jag sa inget till Hansl om det.
Istället gick middagen utan någon ögonkontakt.
Och jag bara älskar Hansls föräldrar, för de är helt underbara. Vem som helst skulle älska dem.

Och jag och Hansl slutade kommunicera överhuvudtaget...

Fatta sedan... när jag vägrade ha sex med honom...
Hansl: Do you really expect me to believe that you don't want to have sex with me?
det har ju aldrig hänt... att jag inte velat ha sex med honom...

Så vi la oss med en infekterad varböld emellan oss....

Jag vet inte vad klockan var, men jag vaknade av att Hansl la armarna om mig och kysste mig, så där fantastiskt som bara Hansl kysser.
Och jag var så inåt helvete kåt, men istället gav jag honom en avsugning som skickade honom till drömmarnas land i ilfart.

Inga kommentarer: