2010-10-11

Who?


-Who is Yasmin?
-Who?
-Who is Yasmin?
-Where did you get that name? Is it someone I'm supposed to know?
-I'm not saying until you're telling me who it is.
-I don't kow anybody named Yasmin.
-I saw her among your contacts on msn.
-Then I must have accepted her as a contact by mistake. I get loads of add-request and you add them because you don't know if you know them and then it turns out that they are just working for some kind of sexsite.
-But you just said that you don't know anybody named Yasmin, why would you add her thinking that it might be someone you know?
-I must have accepted by mistake.

4 kommentarer:

MeraOrd sa...

Oj. Jag skulle pressa honom mer, säga att du vet att han har foto på henne.

Anonymous sa...

En del människor skulle nog må bäst av att leva ensamma, jag hade packat och åkt hem på stört..stört.

Miss Understood sa...

C: Jag vet ärligt inte hur jag ska gå vidare. Jag hade ju liksom bestämt att jag skulle släppa det...
Anonym: Det är väldigt sant att vissa mår bättre ensamma och din kommentar fick mig att tänka på
när jag läste psykologi: Vi fick lära oss om något som heter projicering, vilket innebär att man lägger över sina känslor om sig själv på andra...

JAG har i alla fall inget problem med att vara sambo. Jag älskar att vara sambo och om det nu inte är tydligt p g a att jag bloggat så mycket om sånt som är jobbigt just nu, så älskar jag Hansl otroligt mycket.

Helena sa...

Hej, jag snubblade in här och har läst en del inlägg bakåt oxå...
Du skriver bra :)
Jag skulle ha lagt alla korten på bordet....detta drar ju bara ut på plågan och du är ju inte heller ärlig tänker jag... :/
Men jag förstår dig....det är jobbigt med rädslor...
Lycka till, vad du än gör :)