2010-06-27

Älskade föredetta!

Till de pojkvänner jag har dumpat

Jag har älskat dig, tvivla aldrig på det.

Jag har njutit av vårt sex - du kommer alltid att vara den bästa jag någonsin älskat med.

Tyvärr kom vi till en punkt där jag kände att jag behövde gå vidare på egen hand.

Jag önskar dig allt väl och jag hoppas att den kvinna som vinner dig i slutändan kommer att göra dig lycklig.

Pussar och kramar

Miss Understood

---------------------------------

Till den pojkvän som dumpade mig,

Du gjorde rätt. Jag älskade dig, men jag var aldrig trogen och även om du aldrig sa något så vet jag att du visste om det.

Jag önskar dig allt väl och jag hoppas att den kvinna som vinner dig i slutändan kommer att göra dig lycklig.

Pussar och kramar

Miss Understood

2 kommentarer:

Roger sa...

Det där var vackert.

Typ ordentligt klump i halsen-vackert.

Tack, för det.

Miss Understood sa...

Varsågod!