2010-07-19

Patrik

Jag har varit i Falun över dagen, vilket fick mig att tänka på Patrik, som jag dejtade strax innan jag träffade Martin.

Patrik bor nämligen i Falun. Han var riktigt snygg, men oändligt blyg, så det var upp till mig att hålla igång konversationen.

Första dejten tillbringade vi i hans föräldrars hus (de var bortresta).
Vi grillade och tittade på film. Han rörde mig inte förrän det blev sängdags.

Han var försiktig och tafatt, men det gjorde inte mig något. Jag har inget problem med att ta kommandot. Jag sa exakt hur jag ville att han skulle ta mig. Det verkade tända honom mer och vi älskade hårt och svettigt.

Eftersom vi låg i en plågsamt smal säng vaknade jag flera gånger under natten. Varje gång jag vaknade passade jag på att suga och smeka upp honom till stånd,
men han var helt med på noterna och gav intrycket av att vara outtröttlig.

Och så var det varje gång vi sågs. Vi hade massor av sex och jag stod för konversationen.

Det kändes rätt dödfött, men jag tyckte om det jag fick av honom; Bekräftelse och sex.

När jag träffade Martin avslutade jag förhållandet.

Patrik blev ledsen, vilket jag inte alls väntat mig. Han skickade sms som var fyllda av smärta och jag insåg att han hade riktigt djupa känslor för mig. Jag mådde fysiskt illa över att ha gjort honom så ont, men jag svarade honom inte.
Jag ville att han skulle glömma mig.

Inga kommentarer: