2010-07-31

Hmm, om man skulle...

... ta och berätta om någon kille ur det förflutna...


Jo... Jag träffade en kille som hette Måns. Måns var världens blygaste person.


Jag frågade honom om han var oskuld när vi träffades, men det hävdade han i sten att han inte var.


I alla fall var det tydligt att han inte var särskilt erfaren.


Han saknade självsäkerhet i sovrummet. Och jag är ju inte den som är den... Jag tar initiativ när inte killen har modet.

Och sånt funkar ett litet tag, men i längden är det inte så himla kul att vara ensam om att initiera sex.

Jag känner mig mer uppskattad när det är min pojkvän som tar initiativet och det gör säkerligen han också.

men i alla fall, när man är med en kille som inte är så självsäker i sovrummet blir plötsligt allting vad gäller sex jobbigt...

byta ställning blir åbäkigt och osexigt, kondompåträdningen blir en lång pinsam tystnad, analsex behöver man inte ens att prata om.

Men jag vill gärna tänka att Måns blev lite bättre, lite mer erfaren efter vårat månadslånga "äventyr".

Inga kommentarer: