2010-07-10

Inte slåss, ok?

Och igårkväll var vi ut på Patricia.


När vi gick därifrån passerade vi en man. Han tittade på mig som om jag var naken och så sa han något om att sätta på mig.

Jag fnös åt honom och tog Hansl i handen och började dra honom med mig.


Hansl: What did he say?
Jag: He said something dirty.

Mannen fortsatte ropa saker efter mig och vissla.

Innan jag hann reagera hade Hansl vänt om och var på väg mot mannen, som fortfarande skickade stönande sexuella anspelningar efter mig.

Jag bad Hansl att inte bry sig om mannen, jag sa att jag ville gå hem.
och mannen sa: Ja Hansl, go home!

Hansl vägrade. Han skulle absolut prata med honom.
till slut bad mannen Hansl om ursäkt, men så fort Hansl vände honom ryggen, slickade han på sin hand och skickade den som slängkyss mot mig.

Jag sa inget...

och vi gick därifrån.

Inga kommentarer: