2010-07-15

Fejkad orgasm

Min allra första pojkvän, hette Einar. Vi var tillsammans i fyra år.

Jag var grymt oerfaren när jag träffade honom. Jag hade varit med en kille, en gång.

Einar och jag använde alltid kondom, alltid. Och det var aldrig något problem. Det kändes bra och själva "påträdningen" gjorde vi till en del av förspelet.

Jag, i all min oerfarenhet, kunde inte få orgasm. Fast det lät jag aldrig Einar få veta.

Jag fejkade, som en välrutinerad porrfilmskådespelerska...
men när samlaget var över hade jag alltid en känsla av att något saknades.

Jag tror att det tog mig ungefär fem månader innan jag lärde mig att komma.

Och för mig var det jättestort, men jag kunde inte berätta det för Einar, eftersom han trodde att jag fått orgasm hela tiden.

Från det var inte steget så stort till att jag lärde mig komma fler gånger under ett samlag.

men då blev jag tvungen att börja fejka igen,

för Einar vägrade av någon anledning avsluta innan jag kommit tre gånger.

Inga kommentarer: