2010-07-20

Förra helgen...

Hansl och jag pratade lite om när han var här senast.

Vi är rörande överens om att den bästa stunden var när vi var ensamma på Patricia.

Han liksom jag hamnade i en mindre depression efter helgen.

Ett antiklimax efter att ha festat och knullat i 48 timmar - när vardagen skoningslöst knackar på söndagsdörren och säger: Hallåå! Är det någon hemma? Ville bara säga att jag är tillbaka imorgon, så alla som hör hemma i Holland bör ta sitt pick och pass och åka till flygplatsen.

Det som finns kvar är minnen och allt vi inte hann göra eller säga.

Och jag vägrar ligga i sängen när jag inte har hans varma kropp att vila huvudet på.

2 kommentarer:

FONT LOVER sa...

hej min vän! varm hälsning ^ ^!
din blogg ser trevlig 0_0

förresten,
Om du behöver hitta unika typsnitt kan du gå till vår webbplats.

vänliga hälsningar,

Miss Understood sa...

Jag är SÅ avundsjuk på ditt jobb.