2010-07-22

Utekväll

Jag och min kompis Victoria var ute och festade. Troligtvis hade vi varit ett större tjejgäng till att börja med, men i alla fall var det bara hon och jag kvar.
Victoria hade pratat hela kvällen om en kille, Markus, som hon träffat och jag kommer inte ihåg varför, men jag hängde på hem till honom, när kvällen gått över till natt.

Han bodde i en vindsvåning på kungsholmen. Den var gigantisk, men det var bara ett rum. Markus hade en kompis på besök, som jag fick trängas med i en bäddsoffa.
Efter ett tag hörde vi hur Markus och Victoria började stöna.

Vi såg inget,

men det hördes hur Victorias rumpa smaskade emot Markus höfter när han tog henne bakifrån.

Det var helt omöjligt att inte bli upphetsad och innan jag visste ordet av låg jag och hånglade med Markus kompis.
Vi såg till att vara mycket tystare än Markus och Victoria, men han tog mig riktigt hårt, vilket passade perfekt, för jag var kåt och det handlade om sex - inget annat.

Jag blev så otroligt tänd av att höra dem komma... och Markus kompis måste känt likadant. Både han och jag kom strax därpå...

Inga kommentarer: