2009-10-20

Martin

Så jag pratade med Martin igår. Han är nu installerad på behandlingshemmet.

Jag ringde.

Jag frågade Sara om det spelade någon roll om det var jag eller han som ringde. Hon tyckte att det var dumt gjort och det kanske hon har rätt i, men jag känner att jag håller på och avslutar med Martin.

Han frågade självklart allt om mitt dejtande, som han alltid gör och jag sa inget rakt ut, men jag antydde att jag har gått vidare med någon annan. Jag sa det - utan att säga det.

Jag sa att hade han bett mig vänta så hade jag gjort det, men istället sa han att han måste ha sin stund med alkoholen - och det var lite spiken i kistan.
Jag sa: Att som jag ser det, så gjorde du slut med mig.
Jag KAN vara din vän, men det beror på vad som är okej för Hansl.

Och då blev det hela plötsligt jättetydligt.
Det är en annan hane som dominerar reviret.

Martin sa: Jag behöver alla vänner jag kan få.

Inga kommentarer: