2009-10-28

Expojkvän

Jag vet inte om jag kan kalla det för en expojkvän. Vi dejtade i en månad för 5 år sedan. Förra veckan la han till mig på msn och jag tänkte att det kunde vara kul att höra hur det är med honom så jag accepterade.

Det första jag gjorde var att berätta om Hansl, så att han inte ska tro att jag är intresserad av något annat än att snacka.
Han lagar väldigt god mat och vi pratade just om att jag verkligen gillade hans matlagning. Varje gång man åt hos honom såg mattallriken ut som om man var på restaurang.
Så han erbjöd mig middag på fredag och jag tänkte ett ögonblick att det kanske var en dålig idé att tacka ja. Men jag gjorde det i alla fall.

Jag har tänkt att berätta det för Hansl, men det har liksom inte blivit tillfälle. Han är så himla osäker och jag vill liksom inte späda på det. Jag vill ju bara vara med honom.
Ska säga det ikväll - för om det inte känns bra för honom så har jag fortfarande möjlighet att avboka.

Inga kommentarer: