2009-11-17

Hollandsresa

Så ska jag alltså snart åka till Holland igen. Hansls föräldrar ska hämta mig på flygplatsen, för Hansl jobbar.

Jag känner mig ofta lite besvärad av tanken på att umgås med svärföräldrar, men de är så himla snälla, så jag försöker att inte tänka på det. När man väl är "där", är det aldrig något problem.

Något som jag funderade över sist, det var att jag fick känslan av att de liksom "sålde in" Hansl. Typ att om jag sa att jag gillar hästar, så sa de att Hansl också gillar hästar. Alltså jag menar inte att de ljög, men att de puffade för sånt vi hade gemensamt.

Jag tar det som en jättestor komplimang, eftersom det borde betyda att de vill att jag ska vara med deras son.

---------------------------

Jag har funderat på att försöka ta mig in till en stad för att shoppa lite, men skulle jag säga det till Hansl skulle han bli så himla orolig för mig.

Så jag har planerat en liten rymning. Jag har kollat upp hur jag ska ta mig från Hansl till spårvägsstationen och om det går att ta sig därifrån till en större stad, så gör jag det. Annars är det väl bara att vända och gå hem.

Inga kommentarer: