2009-11-17

Senaste Nytt från Behandlingshemmet

Martin verkade helt hög på adrenalin när jag pratade med honom på msn ikväll. Han hade avstyrt ett bråk på hemmet mellan en tjej och en kille.
(inte på egen hand, utan tillsammans med en vårdare)

och jag tycker att det känns asjobbigt att "lyssna" på honom, för jag känner hur gapet mellan oss växer och han blir mig mer och mer främmande för varje minut som går.

Våra världar som var så sammanlänkade en gång i tiden, är nu så otroligt vitt skilda.

ändå..

känns det jobbigt och fel när han pratar om andra tjejer

och jag förstår inte varför,
för jag känner verkligen att jag inte vill ha honom.

Kan jag inte unna honom en knarkarbrud från behandlingshemmet då?

------------------------------------------
Martin säger:
Men frågan var vem som skyddades från vem. Hon har blivit dömd för misshandel två gånger
Och sitter av de andra straffet här
Miss Understood säger:
ja... charmiga vänner du skaffar dig
------------------------------------------

Inga kommentarer: