2009-11-05

Hansl

Jag är så kär
och
jag älskar så mycket
och
jag lider av att vi är så långt ifrån varandra.

HANS största rädsla är att jag inte skulle vilja ha honom...
men jag VILL ha honom.
Han är min och jag vill ha honom.
Jag vill ha honom hos mig... hela tiden

Han är så lätt att älska, för han är världens snällaste. Han är så ärlig och jag skulle rakt av lägga mitt liv i hans händer, för han skulle aldrig göra något som skada mig.

Och jag älskar att han är så smart och så beläst och det gör mig så stolt över honom.

Jag är stolt över att få kalla mig hans flickvän

Jag är så stolt över att vara den han vill ha.

Han vill ha mig lika hett som jag vill ha honom

Men jag saknar närheten...
och våra telefonsamtal är en klen tröst när längtan är som svårast.
Jag saknar att vila mitt huvud på hans bröst, samtidigt som jag leker med hans mjuka brösthår.
och jag saknar tillfredsställelsen efter att ha älskat i timmar
och sedan hoppa in i duschen och upptäcka att man vill ha varandra på nytt.

Inga kommentarer: