2011-02-24

Min tillit är ganska bräcklig.

Egentligen inte...

Jag förutsätter att min pojkvän är trogen och ärar mig med sitt beteende, men när det händer något, som det där i lördags, så sätts hela mitt tillvaro i gungning och då är det rätt svårt för mig att komma tillbaka till noll-läge igen.

Och jag tänker att "Hansl skulle aldrig göra något mot mig"

Men så tänkte jag också om Martin, en gång i tiden.

Jag vet ju inte vad som hände heller, för jag var inte där...
Det jag vet är att dessa ord yttrades: Om jag var Miss Understood, så skulle jag oroa mig för Hansls beteende när han är full. Han var jättetänd på "Namnskyddad medelålders barhagga", det syntes och han dansade med henne och pussade henne på handen flera gånger.

Det värsta är att av de versioner som jag har hört av det som hände i lördags är så vitt skilda att jag varken vet ut eller in... och jag antar att det är därför jag inte kan sluta älta skiten...

Så jag sitter här med hennes nummer i handen och funderar på om jag ska ringa och fråga henne vad min pojkvän pysslade med i lördags.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Ring henne så vet du sen...

/U

Miss Understood sa...

Som en uppdatering; Har inte ringt ännu...