2010-10-20

Rökningen

Det går superdåligt för Hansl att lägga av med rökningen.

Sara föreslog att jag skulle "tappa sexlusten" p g a hans rökning. Stötta honom och säga att det får ta den tid det tar, men när det kommer till sex så ska jag "inte kunna" för att jag inte klarar av lukten.

Så jag har börjat lite smått... och GUD vad svårt det är.

Jag har mycket hjälp av att Hansl går och lägger sig en timme senare än jag, så jag är ganska trött när han väl kommer till mig.
Fast hade han kysst mig, så skulle det vara kört på en gång. Jag är så himla svag för hans kyssar.

Han vet inte riktigt vad han ska tro när vi pratar om det.
-You read too many blogs, säger han.
-What?
-Does it say that you should say that in the blogs that you read, so I will want to stop smoking.
Och jag spelar dum: I don't know what you are talking about. I am really bothered by the smell.
-You don't have to smell me, you just need to bend over.
-But I get so distracted from the smell.
-How about if I don't breathe on you.
-You don't understand... It's not only your breath, it's in your hair and your skin.

2 kommentarer:

MIllan sa...

tack för din kommentar..den stärker!!

Miss Understood sa...

Vet du... Jag hoppas verkligen att du kan stå emot magnetismen i det som är tryggt och välbekant.
För du är på en bra väg.
Kram