2010-11-25

Total fail i sovrummet

Jag har ont i rygg och nacke.

Så igår när vi skulle ha sex, kände jag hur jag verkligen inte klarade av det... med smärta och allt, så jag gjorde något som jag inte gjort på flera år:
Jag fejkade orgasm.

Och jag tänkte att det liksom skulle skynda på hela baletten, vilket det i och för sig gjorde, men det tog ändå stopp när Hansl önskade att samlaget skulle avslutas med en avsugning.

Jag gjorde ett tappert försök, men det gick helt enkelt inte.

Till slut gav jag upp.

Jag sa till Hansl: I can't it hurts too much.

Och jag försökte runka honom, men det brände i skulderbladen.

Jag: I'm sorry I can't do it.

Och Hansl blev besviken: You are so selfish, just because you came, you don't give a shit if I come or not.

Jag sa inget...

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Ibland undrar jag om hela den här bloggen är ett enda stort hittepå. Det här inlägget får mig att undra - för har man ett förhållande som är baserat på mer än sex så borde det vara självklart att man inte har sex om det gör ont för någon. Oavsett vem som fått orgasm eller inte.

Miss Understood sa...

Nä, fast jag visste inte hur ont jag hade förrän vi satte igång, så jag kunde ju också hanterat situationen bättre.

hittepå...

Helena sa...

Jag tror inte du hittar på men ibland så låter det inte riktigt friskt...tyvärr.....
Sorgligt att du försvarar dig mot ovanstående kommentar och tar på dig "skulden"....
Vad spelar det för roll om du inte visste hur ont du hade, vad spelar det för roll om du hade ont öht?
Du sa ju till honom att du hade ont.....
Jaja, ni verkar som oftast ha det mysigt oxå :)