2010-05-28

Stånk och Stön

Vi satt i soffan och han smekte mig över låret.
Jag: Honey, when you do that you make me SO horny.
Hansl: Is that true?
Jag: Oh yes!
Och sedan satte jag igång med riktiga porrfilmsstön, inte skrikande eller kvidanden, utan så att det skulle låta som äkta fejkad njutning.
Och Hansl gick igång direkt.
Hansl: You never sound like that when we're having sex?
(mitt stönande när jag har sex är lite mer diskret)

Jag: Do you want me to sound like that?
Hansl: Yes, of course I do!

... men det är ju inte på riktigt, då kan det väl inte vara något kul?

Nästa gång vi hade sex, tänkte jag: Vafan, jag testar! så jag körde med fulla ljudeffekter

och även om sex med Hansl alltid är underbart,

märkte jag en viss skillnad på hans "performance"


Undrar om det var så att han blev mer upphetsad...

eller om mina stön sporrade honom att "jobba hårdare"?

Inga kommentarer: