2009-01-21

Nu ska jag bli chef...

..tänkte jag igår, när vår sektionschef meddelade att min gruppchef ska sluta. Så jag började kolla upp chefsutbildningar och den billigaste som leder till diplomerad chef kostar runt 25 000 kronor, som jag inte har. Det är inte billigt att ta sig upp här i världen.

En kille som heter Jonas, som jag jobbade tillsammans med för säkert 9 år sedan, ringde mig igår. Vi pratade i ungefär en timme.
Ett år innan jag träffade Martin, så var han hemma hos mig över en helg och vi hade helt underbart sex - och den enda jag kunnat jämföra det med, är sex med Martin. Men jag såg oss aldrig som ett par. Han bor i en annan stad och tycker inte ens om Stockholm och det var rätt skönt att inte ha några förväntningar åt ena eller andra hållet.
Han tycker att jag ska komma och hälsa på honom, men det går ju inte. Jag har ju fästman. Jag vet att han tycker om mig fortfarande, så någonstans kändes det fel bara att prata med honom. Och det värsta var att jag lovade att jag skulle ringa honom ikväll.

Inga kommentarer: