2009-01-25

Utan sex i tre dagar försmäckta jag på denna ö...

Åland.
Det var skönt att träffa Martin igen. Jag förklarade att jag tänkt massor på vårt förhållande medan han varit borta. Berättade även att jag kommit fram till att jag faktiskt älskar honom och att jag tänker arbeta på mina sämre sidor. Känner att jag har blivit en grinig och tråkig tjej att vara tillsammans med på sista tiden och jag vill inte att det ska vara så. Jag vill ju att han ska känna att han har världens bästa flickvän, att han inte kan få det bättre någon annanstans.
Så det får bli mitt något sena nyårslöfte; Martin ska få vara sig själv. Jag ska inte försöka förändra honom. Jag ska inte lägga mig i hans uppfostran av barnen. Jag ska lita på att han inte är otrogen.

Nu kan man ju tro att Martin var lika sugen att kasta sig över mig som jag var sugen på att kasta mig över honom, men så var det inte... På första kvällen så var han för trött, så han somnade med detsamma, men jag var också trött så jag somnade rätt snart jag med. Dagen efter så vaknade jag tidigt och då visade det sig att Martin legat vaken större delen av natten. Tänkte att jag skulle muntra upp honom med ett lite hand- and mouthjob och det var ju uppskattat. Men till kvällen hade Martin blivit sjuk, så det blev ingen förväntad uppföljning. Så stackaren har feber nu. Hostar och nyser och snorar och trots det så vill jag inget hellre än att han ska slita av mig kläderna och begrava sig djupt i mig....

Inga kommentarer: