2011-01-12

Sexvibes

När vi satt i bilen frågade Hansl: What do you want to do when we come home?
Jag: I want to have sex.
H: Really?
Jag: Yes.

Men när vi kom hem satte han sig ner för att binda färdigt en fluga som han höll på med.

Samtidigt frågade han mig: When are we going to have sex?
Jag: Never.
H: What? Why?
Jag: I don't get any sexvibes from you! I only get flytyingvibes and that doesn't turn me on.

Han reste sig och började kyssa mig lätt i nacke och på kinden.
H: Do you feel the sexvibes now?
Jag kunde inte låta bli att skratta och vi förflyttade oss till sovrummet för att utforska våra "sexvibes"

Efter det tillfället har "sexvibes" blivit ett etablerat uttryck i vårat hem.


Can you feel them? The sexvibes!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag bara älskar att läsa din blogg!! Du skriver så himla bra!

Miss Understood sa...

:o) Tackar! Vad glad jag blir.