2011-01-21

När jag inte hade något problem med att somna...

Jag hade lagt mig rätt sent och jag var jättetrött. Hansl satt uppe och knöt flugor...
Han säger att det är så man gör.

Man knyter flugor på vintern och fiskar på sommaren.

Och just nu har han jättebråttom, för att han ska hinna knyta så många flugor som möjligt innan fiskesäsongen börjar.

Jag sov jättegott och jag vet inte vad jag vaknade av...
Var det att han kysste mig, smekte mig? Jag vet faktiskt inte.

men plötsligt var han över hela mig med tunga, läppar och fingrar.

Och innan jag hade vaknat till ordentligt var han i mig, hård som sten...
och älskade mig långsamt.

eftersom jag var så trött tänkte jag att jag troligtvis inte skulle komma, så jag blev riktigt överrumplad när jag fick orgasm.

Det var underbart skönt att bara få ligga och njuta, medan han gjorde allt "arbete".

Efteråt fick han pussar och jag bedyrade honom om hur "amazing" han är som älskare.

Inga kommentarer: