2011-01-19

När jag inte kunde somna...

...började jag tänka på en artikel som jag läst på msn om att man kan ha sex, för att det gör en sömnig.

Men Hansl satt i köket och knöt flugor och hade inte alls några planer på att gå och lägga sig.

och när han väl kom och la sig, så låtsades jag att jag sov.

Han stoppade in en hand under mitt täcke och smekte min nakna stjärt, klämde lite och sedan drog han sig tillbaka under sitt eget täcke.

Jag vände mig om och ålade in mig under hans täcke, in i hans famn. Han kysste mig lätt på näsan, på munnen och jag öppnade min mun för att ta emot hans tunga.

Jag lät min hand glida nedför hans mage och mot hans höft och jag kände att han var hård, så jag började smeka honom genom hans kalsonger.

och jag älskar när han är hård... Jag gillar den kroppsliga reaktionen. Jag älskar att veta att han vill.

Han ställde sig tillrätta mellan mina ben och kom in i mig, djupt...

och på det sättet tog han mig, djupt, men försiktigt.
Fantastiskt skönt.
och när jag kom varade orgasmen jättelänge...
vi pratar inte grisorgasm, men den höll i sig länge.

Hansl viskade: I want to come in your mouth.
-Sure, viskade jag tillbaka och red honom tills han var nära att komma

Sedan "hoppade" jag av och sög honom till orgasm.

Efteråt somnade jag som en stock...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men herregud kvinna hur du skriver ^^ Längtar ju som en tok efter någon att ha vid min sida och allt möjligt nu!! =D

Miss Understood sa...

:o)