2010-12-22

Sov gott

-Jag går och lägger mig, annonserade Hansl på bruten svenska.
Jag hade 5 julklappar kvar att slå in, så jag misstänkte att han skulle sova djupt när jag väl kom in i sovrummet.

Mycket riktigt snarkades det ljudligt när jag gläntade på dörren, så jag smög in försiktigt och började dra ner rullgardinen, så att det blev beckmörkt i rummet.
Plötsligt hörde jag hur Hansl rörde sig i sängen och att han gick upp och jag tänkte att nu behövde han nog gå på toaletten.

Jag började ta av mig kläderna och när jag vände mig om, så stod han precis framför mig.
Eftersom jag inte såg någonting så blev jag - nästan rädd eller chockad.
Men jag sträckte ut armarna efter honom och jag kände att han var naken.
-I want you, viskade han
-You're naked! sa jag.
-You are so beautiful, I want you so bad.
-I want you too, sa jag och tog snabbt av mig de sista klädesplaggen och kröp upp i sängen.

Hans läppar kysste en väg från min mun ner till mina bröst och samtidigt styrde jag honom in i mig. Ljuvliga stötar av välbefinnande och han fick mig att komma på en gång.

Jag kämpade för att inte skrika högt.

Och han älskade mig djupt och länge och jag fick en orgasm till, som jag ropade ut i hans axel...

-Am I good to you?
-You're amazing, flämtade jag fram.

Vi bytte ställning så att jag kunde rida honom och jag vet inte varför, men jag tycker att det är så skönt att höra honom stöna. Han kom nästan omedelbart. Han tog tag i mina höfter och tryckte ner mig hårt över sin kuk.

Och jag var inte alls redo på att han skulle gå från djup sömn till extremkåt när jag gick och la mig, men jag älskar det. Bortsett från hur skönt det är att älska med Hansl, så får det mig att känna mig attraktiv och kvinnlig.

Inga kommentarer: