2009-03-14

Vi skulle ju inte höras?

Igår började det vid 21:10
SMS från Martin: saknar dig :-(
21:15 SMS - Jag: Och jag som e så kåt!
22:23 SMS - Martin: Det är synd att bara en ska ligga i den min stora säng. Jag vill ha något att köra in min hårda kuk i.
hmmm... eftersom jag gillar lite dirtysms'ing så höll jag mig från att säga att han ska baka en paj.
22:58 SMS - Martin: Du känner inte för lite miljö ombyte imorgon ;)
Här får jag panik för vi SKA ju inte träffas och egentligen inte höras heller. Att sms:a är gränsfall.
23:30 SMS - Jag: Klart jag gör men tyvärr har jag gjort upp planer...
23:32 SMS - Martin: Vadå vadå vadå ???
Han är sååå nyfiken och jag som bara hittade på. Tänker att jag kan ju åka hem till en väninna med dotter i samma ålder. Så utan att fråga henne svarar jag att jag ska dit och kolla på schlagerfestivalen.
23:34 SMS - Martin: Mutter...

Inga kommentarer: