2009-03-08

Tillfredsställd

Egentligen är det taskigt, men jag har inte tillräckligt samvete för att må dåligt över det. Ringde Martin och han kom och hämtade mig. Han körde hem mig och sedan hade vi sex. Sedan igen imorse. Håller på att ta igen den senaste månadens torrdocka.
Jag märker ju situationer där Martin manipulerar mig. Han tänker ut olika saker som jag verkligen behöver hjälp med och så säger han typ: Åh, du ville ju åka till IKEA och köpa de där skruvarna som saknas till din byrå. Jag kan ju köra dig och laga middag till dig och dotter.
Han säger inget om att sova över, men det är underförstått, för han vill sätta på mig... och jag vill att han ska sätta på mig, men jag har inte förlåtit honom för att han ljugit för mig.
Han tror att han är på väg tillbaka och jag tror det också, men samtidigt kan jag inte släppa det.
Och jag pratade med Sara idag-
Sara: Men du vet att om du tar honom tillbaka, då är du medveten om att han kommer att ljuga för dig och då är det m a o okej.
Jag: Jag kommer aldrig att acceptera att han ljuger för mig.

Inga kommentarer: