2009-03-02

En bekräftelse på hur störd jag är...

Något som jag har haft himla svårt att erkänna för mig själv och jag skäms som en hund, så det är därför jag inte ens skrivit det här på bloggen. Har inte ens sagt något till Sara som är min bästa kompis och DET mår jag riktigt dåligt över...
Men när jag gjorde slut med Martin så kunde jag inte hålla mig. Han hade världens stånd, så jag satte på honom och det var asskönt. Åh, det är ju såååå fel...
Jag bad honom plocka ihop min och dotterns saker och ta över dem till mig när jag inte skulle vara hemma *duktigt*
Men så behövde jag barnvakt, medan jag skulle hjälpa min syster tömma lägenheten efter hennes bortgångna mamma och ja vem ringde jag då om inte Martin. *dumt som fan*
Eftersom vi höll på in på småtimmarna sov Martin över och jag satte på honom igen. Kan inte hålla mig, men jag tycker att han är sååååå skön.

Och alla erektionsproblem är som helt bortblåsta - what the fuck!?!
Jag: Tänder du på att jag inte vill vara ihop med dig?
Martin: Nej, men det kanske är så att alla lögner är avslöjade och då tynger inte det på samvetet.

ÅÅÅÅh, vad bra det låter. Fast jag tror inte på det. Inte för fem öre...

Inga kommentarer: