2009-03-05

On memory lane

Mitt första samlag var när jag var 17½ på en kinarestaurang på söder i Stockholm. LaiLai hette den. Jag har ingen aning om den finns kvar men jag vet med säkerhet att den åtminstone har bytt ägare sedan dess. Min väninnas föräldrar ägde den, men de var bortresta. Restaurangen var stängd och vi hade fest där. Det här med att förlora oskulden är grymt överskattat, och jag va ba; äh men nu gör vi det
och han ba; men nej, jag vill inte göra det bara för det. Det är okej att du är oskuld.
Jag: Nej, men jag VILL ha det gjort
Åh det gjorde förbannat ont och jag kände hur det rann blod.
Jag: dra ut den, det går inte.
Han: Nej inte än.

Så han låg stilla, inne i mig och efter ett tag så var jag som bedövad så jag kände ingenting. Då började han röra sina höfter mot mig. Jag kände ingenting. Han kom, men jag kände inget.

Mina kompisar hittade blod och spermafläckar på golvet dagen efter. Vilket pucko jag var som inte tänkte på det. *städa?*
Jag kunde inte sitta på tre dagar efteråt...

Inga kommentarer: