2009-02-08

Världens tröttaste människa...

Martin har nog slagit nya trötthetsrekord i helgen. Fast på något sätt så gör det mig inte lika mycket när jag fått sex. Och jag tittar på Martin och jag överväldigas av hur mycket jag känner för honom. Den kraftfulla attraktionen som efter tre år fortfarande överraskar mig.

Spiralhelvetet som jag satte in för 1½ vecka sedan ger fortfarande upphov till blödningar. Ska det verkligen vara så? Sa till Martin att om jag kommer ha mens 2 veckor i månaden för att jag ska ha spiralen insatt så tycker jag inte att det är värt det. (Ger det ett halvår)

Ondskefull exfru ringde igår och frågade Martin om han kunde ta barnen i augusti för hon ska till Göteborg på Madonna. (Finns inte en chans att Martin kommer ihåg det när augusti nalkas.)
Martin: Störde det dig att Lena ringde?
Jag: Näää
Efter en halv minut
Jag: Vet du, det störde mig visst att hon ringde. Jag tyckte att det var ett onödigt samtal. Hon ringer för ringandets skull.

Inga kommentarer: