2009-02-26

Vad händer nu?

Jag vet inte.
Enligt min kompis, Sara, så har Martin bestämt sig för att han ska vinna tillbaka mig. Han är villig att göra vad som helst. Jag sa till henne att jag skulle vilja att han blev inlagd på någon typ av hem, långt från Stockholm, med en terapeut så att han kan få kognitiv terapi och en massa andra bipolära, så att han kan få prata med andra i samma situation.
Sara pratade med Martin på msn, medan vi satt i telefon. Hon påpekade hela tiden hur han manipulerade henne så att samtalet inte skulle handla om att han hade ljugit för mig trots att jag bad honom vara ärlig. Jag kände igen precis hur han försökte styra samtalet och det slog mig hur lättledd jag är. Som tur var är Sara inte det och hon styrde tillbaka samtalet till att handla om att han skulle bli inlagd. Han sa att han skulle försöka bli det.

Inga kommentarer: