2014-01-14

Sexdröm?

Den senaste veckan har jag varit helt ur gängorna och skälet är en sexdröm jag haft...

Den var så himla verklig, mina känslor var verkliga, att jag inte kunde kasta av mig dem när jag vaknade.

Jag var på en vingård, i riktigt gammal, toskansk stil. Det var varm och soligt.
Flera släktingar till mig hade valt att semestra på samma vingård, vilket gjorde att jag var jag än gick, så var det någon som ville prata med mig.

Bland de övriga semestergästerna mötte jag en fantastisk man.
Den fysiska attraktionen var som ett blixtnedslag och den var ömsesidig.
Flirtandet var brutalt och uppenbart. Att gå som katten kring het gröt var det absolut inte tal om.

Efter någon dag hamnade vi på tu man hand i vingårdens bibliotek.

och det fanns ingen tvekan när jag gick fram till honom. Jag kände hjärtat bulta av upphetsning när han tog mig i sin famn. Vi sjönk ner på schäslongen som stod placerad mitt i rummet och jag smekte den solvarma huden på hans brunbrända bröstkorg. Jag rörde vid varenda muskel på hans överkropp, innan jag plågsamt långsamt närmade mig hans läppar med mina.

Jag ville att stunden skulle vara för evigt. Till slut kysstes vi och som om det var självklart... var det den underbaraste kyssen i mitt liv. Det var som att andas in när man kommit upp till ytan efter att ha varit under vattnet lite för länge.

Kyssen gav mig svaret på alla hans dolda känslor. Det var ren och skär kärlek, glödgande het, innerlig och intensiv. Kyssen lovade mig en natt fylld av passion och tillfredsställelse.

och helt plötsligt...var det som om någonting blixtrade till i mig.
Mina läppar stelnade mot hans, mjuka, fuktiga.
Insikten sköljde över mig som en kalldusch. Jag kunde inte gå vidare; Jag är ju i ett förhållande, med Hansl.
-Jag kan inte, sa jag.
och han förstod.
Han försökte inte övertala mig på något sätt. Respekterade mitt nej. Respekterade att jag hade ett förhållande redan.

Det gjorde ont i mig, riktig fysisk smärta, av den uteblivna tillfredsställelsen. Vi ställde oss i varsin del av rummet och samlade oss så pass att de hetsiga känslorna kunde rinna av oss.

Han sa att han skulle gå upp på sitt rum och ta en kall dusch och svepte en handduk runt kroppen, vilket egentligen inte behövdes, för han hade shorts på sig.

Jag svarade att det ska jag också och gjorde samma gest, lindade in mig i ett stort badlakan som dolde min bikiniklädda kropp.

I den här stunden klev Hansl rätt in i rummet... och han drog alla de rätta slutsatserna, som ändå var fel.
"Här pågår något"
Och jag nästan hörde hur hans hjärta gick sönder.
Och jag försökte med: - vi har inte alls gjort något.
men efter den förödande kyssen, kunde jag omöjligt få det att låta sant.

Mitt i det här vaknade jag. Fylld med ångest för att jag sårat Hansl. Frustrerad av återhållen åtrå.

Inga kommentarer: