2009-06-26

Fredag

Det är typ bara jag och chefen på jobbet. Jag försökte skämta lite med honom om att det måste vara svårt att veta om man druckit tillräckligt när man har en hel tunna rödvin, men skämtet gick liksom inte att överföra till dålig engelska.
Jag har inte träffat Martin på nästan 2 veckor. Det värsta är att jag inte saknar honom. Jag hade inte ens tänkt på att det var så länge sedan vi sågs förrän härom dagen. Han sa att han saknade mig och jag klarade inte av att säga det tillbaka. Igårkväll tvingade jag mig att säga det, men i ärlighetens namn så får vårat uppehåll mig att känna att jag kanske kan klara mig utan honom. Igår planerade vi min dotters födelsedag över telefonen och på ett sätt så känns det skönt att vara en familj på det sättet, men jag har någonstans mellan liten och ingen tilltro till Martin. Är han ärlig mot mig? Är han kapabel till ärlighet? Hur länge har han raggat på den andra tjejen? Raggar han på andra?

Inga kommentarer: