2009-03-07

Som singel...

Jag gick ut ikväll och det var den mest värdelösa kväll jag har haft på länge. Grejen är att jag har inte så gott om pengar f n och om jag då ska gå ut och spendera de här pengarna som jag inte har, så vill jag verkligen VERKLIGEN ha kul. Men det var helt värdelöst trist och tjejerna satt och GÄSPADE. Jag var lite på g, men är man ensam om det är det ju ingen idé, så det var typ hemgång vid 12... suck!
Under förfesten skulle vi spela "våghals" (ett sannig och konsekvens-spel med färdiga frågekort) men då ville brudarna bara köra med sanningskorten och det var ju inte alls lika kul. Även om många av konsekvenskorten bara handlade om att man skulle sms'a till någon och det kan man kanske förstå att det inte är så kul. Fast jag sms'ade alla som jag skulle.

I alla fall tänkte jag att om jag hittade någon nice kille så skulle jag kunna hångla med honom, Jag som är singel och allt, men inte ens en sådan herre stod att finna.

I alla fall... oälskad är jag INTE för i min spam så låg minsann ett mail från en Roberto som vill att vi ska gifta oss och bo i Frankrike. Trevligt!



Inga kommentarer: